2010年2月25日星期四

25/2/2010 Love Myself







Today is Thursday?
omg,
i almost forget=="
Yesterday i was buy a pall mall,
i know wat i am doing ,
i just attempt to vent,
i am regret after today morning i wake up,
My throat was raw, had a sore throat..=(
haix just for a gal who don really care me,
i so foolish
i don wan like tat.
So i took a Apple to eat,
And drink a lot water ad without eat at morning,
then becames more ok,
no such pain...
recenly i eat a lot apple,
Becaause i start to love myself,
who love him/herself only can to love people.

Wat i ned is slp more early.
Today i promise the gal celest to play game wif her,
so maby tmr start.

My apple is finish ready,
Ltr must be go restock it!!
I love apple.
When i 15 years old,
i was kena dengue fever,
i stil rmb tat i was feel gonna die,
When the time i everday eat Apple,
It make my appetite becames so nice,
i alwaz remind me is an apple save me.
If one day after i marriage,
i think i will stand by 12 apple to her to eat, make her so healty=)
Everyday keep to eat an apple then u will feel wats the different de.
Remind myself*

Yesterday i was msn XiaoDi tat wat i feel,
Then she is late reply me,
so i just offline.
i feel u r nt really care on me.
So i ask myself no ned expect tat how good u can treat me by next time.


有一些事情我不想忘记,
今年新年间我做了什么叻?
呵呵,我想我是开心的咯,
12/2/2010除夕前一天那晚,
我没有睡觉,
因为我要做最早的巴士回到我最熟悉的老家,Batu Pahat
那天的custom,
是我看过最恐怖的custom,
sibei 多人咯,
我很想拍下来的可是那里好像不能拍照,呵呵><
搞到最后要搭去Ayer hitam,再搭Batu Pahat的巴士回来。
到了之后,
那“孝顺”我的三弟阿威就驾cambri来接我们了,
省了好多时间,呵呵。
这时的我已经是好累了,
可是在家里就是不一样,
我很放松,我喜欢在家的感觉,
我喜欢看到爸爸,妈妈,三弟阿威,四弟阿武
在除夕大扫除,
还有忙着追住一只老鼠打,:D
那一幕实在是太搞笑了=D
虽然用烧水,木棍追着那老鼠打好残忍,
可是看到你们为了老鼠一起这么忙,我觉得我家很可爱。
(我很想帮老爸你,可是我不忍心看着那老鼠活活被烫死或打死)
所以为了怕你再叫我,我只好躲进房间里。:D
听阿武讲那只老鼠害到家人好惨啊,
不是它死,就是我亡。
LOL

除夕夜,
当然是家人一起吃团圆饭,
今年家里第一次全员到齐,
老爸说以后要年年都这样吃团圆饭,
从这里我可以感觉到老爸越来越爱这个家,
我也是----》❤
半夜到了,
My buddy全部都来到我家赌博,
这是每年都不可少的事情,
赢输真的是好不重要,
重要的是我们在一起enjoy玩同样的一副牌,
且有说有笑,
我希望兄弟就要一直酱。。。呵
5am 才睡觉。


初一早上,
11am我就被瓜吵醒,
omg要载她去永平的老家拜年。
After载她回后,
我自己回到温暖窝,
这次累惨了,一躺就睡着><"

初一晚上,
跟buddy们约好了去pub,
我还叫了小弟一起来跳,
真是跳得越夜越美丽,
连小弟也跳得好high 噢,
最后还害得她因为喝酒而胃痛,
大哥我真是不体贴没有想到,
对不起!><"
最后你是被raymond载送回家的,
而不是我。。。siez

不甘心啦,
我又之后拿了金沙巧克力和黄梨饼和她的。。。拖鞋?
半夜两点送到她龙华家的门口。
她说她要五十块当红包(她对我真的很不客气),
then我拿了两张五十,其中一张还是新币给她花,
OMG!

2010新年我就是这么过的。。。
只可惜你不在


chuan,by here 04:30pm


2 条评论:

  1. you can drink honey.it will helps to cure cos it's a natural antibiotic.or maybe you can try watermelon,it will soothe your pain & prevent from dehydration ^^

    Is true,an apple a day keep the doctor away.
    Get well soon.

    回复删除
  2. Hehe,i until nw only saw this msg,><.
    @_@,honey so nice o,no wonder my father like it.XD
    Thx Amylia i got it.

    回复删除