2010年1月25日星期一

25/1/2010 期待新年

今天是星期一,
我很喜欢星期一,
因为我可以在geylang这里做工,
这里虽然比较忙,
可是这里的“空气”很好,
让我现在的心情觉得很舒服,
这时很适合来写我的blog*
今天我很blur><,
我竟然忘记我今天是做geylang,
明明睡醒了还赖床,哈哈哈
走到楼下才想起,
对不起啊李超!:D
害你多做半个小时>.<"
昨天,
第一次跟可爱的小弟在msn聊,
我向她道歉我除夕不能找她了,
就因为某某原因。
你应该懂我很想找你出来吧,
我再想想办法:)
小弟是个很重感情的人,
对不起没有在你爸去世那时给你安慰,
也可以说,
不懂怎么说安慰的话。
是我一直觉很内疚的事情,
我知道你很爱你的爸爸。
I am so sorry abt that.
还有,
雪莉,佑雯
我没有忘记你们,
可是我时间真的好少,
i hate i only got 2 day off.
FUCK.
Don tell me tat u cant spend out more time,
to giving me off day,
Juz tell CAnnot then enof.
I waste My lifE to work wif u,
then u fucking bitch don giv me more day to stay wif my friend,
I HOPE i got more Brave to QUIT this job,
if not i got target to earn money and save it to go back my hometown,
I wont waste my life here.
I am getting less friend here.
Rigel,
I don know wat kinds of peaple u r,
U lie me 1 time ody,
i stil help u to top up ur game's credit,
i treat u is my friend only i do it,
hoping u will keep u promise,
Don only know how to say:" haha,okok,dun worry",
If other ppl wont help u again this u should know.
I am not a foolish.
Shagua,
DON BE sad,
Be a happy gal,
u r the most sweetie among my friend list.
I wish i can treat everyone more kindly,
And treat every my friend as
BEST FRIEND.
By here, 0200pm

没有评论:

发表评论